2013. október 29., kedd

Kritika #1

http://az-ordog.blogspot.hu/
Kinézet: A fejléc picit üres ,de itt viszont bevált a "kevesebb több" ötlet. A szakadással nagyon jól passzol az összhanghoz. A kivágás is nagyon szép ,ahogy látom van egy kis árnyékolás is. Nekem tetszik. Amúgy a kinézet összhangban van ,csak azt a rikító pirosat én egy árnyalattal lentebb venném.
A betűtípussal sincs gondom. A többi úgy ahogy van illik a bloghoz.  Viszont a moduloknak a sorrendjét megváltoztatnám. Ebben a sorrendben :  bejegyzések , feliratkozó modul , Információk , Chat , Kép ,és végül az író profilja.  Pici hibák amiket ki lehet javítani.  10/9

Történet : Ahogy elkezdtem olvasni ,ez a két szó jutott róla eszembe : egyedi ,és átélhető. Van egy karakter aki leírja ezt az egészet ,és teljesen el lehet őt képzelni. Maga a történet nagyon egyedi ,s egyben érdekfeszítő. Szeretem az olyan történeteket amik nem is horror ,nem is misztikus. Megragadod a történetben a lényeget. 10/10

Helyesírás: Nem igazán találtam hibát, inkább a fogalmazás ezen részére ügyelj. pl.:
"Mindenkit megharaptak egyszer. Ez tökre elfogadható. "
Helyesen : Ez tökéletesen elfogadható./ Ez bizonyára elfogadható. 10/ 9,5

                               További jó blogolást!  by.: Annie C.

1 megjegyzés: